Härtl, S.; Kainz, J.; Schuele, H.; Gaderer, M. (2021): Experimental Investigation of a Control Strategy Based on Combustion Stability and Combustion Phasing for a Multi-Cylinder Engine with Fueled Pre-Chambers and Cylinder Pressure Transducers. Technical Paper 2021-01-0639. DOI: 10.4271/2021-01-0639
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Härtl, S.; Kainz, J.; Schuele, H.; Beer, J.; Gaderer, M. (2020): KNOCK Detection with Series Cylinder Pressure Sensors. Technical Paper 2020-01-1143. DOI: 10.4271/2020-01-1143
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Härtl, S.; Kainz, J.; Schuele, H.; Gaderer, M. (2021): Control of combustion stability and center of combustion on a lean-burn gasoline engine with pre-chamber. 21th Stuttgart International Symposium "Automotive and Engine Technology" 30. – 31.03.2021.
Effizienzsteigerung beim Ottomotor durch den Einsatz von Serienzylinderdrucksensoren
Doktorand | M.Sc. Simon Härtl |
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Wissenschaftlich betreuende Person HSWT | Prof. Dr. Josef Kainz |
Einrichtungen |
TUM Campus Straubing Hochschule Weihenstephan-Triesdorf |
Wissenschaftlich betreuende Person (extern) | Technische Universität München | Prof. Dr. Matthias Gaderer |
Zeitraum | 10.08.2018 - 10.08.2022 |